Index | Presentación | Hemeroteca | Coordinación | Comité | Ilustración | Contacto

 

CINEMAS

NÚMERO 12

 

POR AMOR, por Olga Novo


CARTELEIRA CINEMATOGRÁFICA CANÓNICA, por Klaoda Abalamour

I.            O primeiro canon: O acoirazado Potemkin e a era de Charles Chaplin         

II.           O canon Kane: de Ladrón de bicicletas á era de Orson Welles

III.          Opinión dos expertos e gustos do público

IV.         As enquisas das grandes áreas

    O cinema anglófono: A hexemonía de Hollywood    

    O cinema asiático: A hexemonía do Xapón

    O cinema latinoamericano: A hexemonía de Buñuel

V.         As enquisas das áreas estatais         

    Alemaña e a hexemonía de Fritz Lang

    Gran Bretaña e a hexemonía de David Lean  

    Brasil e a hexemonía de Glauber Rocha

    España e a primacía de Viridiana      

VI.         A curiosidade das preferencias persoais       

 

CARTELEIRA CINEMATOGRÁFICA

Rebecca, por Laura Lojo Rodríguez     

Gilda, por Luz Pozo Garza

El ángel exterminador (O anxo exterminador), por Jorge Sacido Romero

À bout de souffle (Sen alento), por Claudia Delso Carreira        

Breakfast at Tiffany's (Almorzo en Tiffany), por Diana Conchado     

Lady Sings the Blues (A dama canta blues), por Pilocha

Amarcord (Lembro),por Luís Vila Pillado           

Apocalypse Now (Apocalipse xa), por Santiago Lopo  

Der himmel über Berlin (O ceo sobre Berlín), por María Lopo   

The piano (O piano), por Natalia Regueiro       

Bullets over Broadway (Balas sobre Broadway), por Ramón Area Carracedo

Le fabuleux destin d'Amélie Poulain (O fabuloso destino de Amélie Poulain), por Mercedes Seijo Orjales


MEMORIA CINÉFILA

Escritos de Ánxel Fole sobre cine    

Debuxos de Arcadio Romero Boelle sobre cine    


O MEU NOME É MARÍA CASARES, por María Lopo  


A BELEZA DA UTOPÍA IRREDUTIBLE: ALAIN TANNER E MYRIAM MEZIÈRES, por Carmen Blanco


ENTRE O CINE E O CINEPOEMA, por Claudio Rodríguez Fer

Do cineclub ao cinefórum      

O descubrimento do cine clásico          

Do cine de vangarda ao cine de xénero           

O cine como arte de autor  

A vida segundo Woody Allen   

Da identidade ao multiculturalismo

 

Index | Presentación | Hemeroteca | Coordinación | Comité | Ilustración | Contacto